(Partner)
V oblasti médií a komunikace se pohybuje Mirek od roku 1999. Již během studií na VŠE
spoluvytvářel obsah internetové divize Fincentrum Media pro iDnes. Po třech letech
mezi novináři oblékl dres Ogilvy PR.
Za vznik ocenění GE Money Obchodník roku získal
s kolegy pro Ogilvy PR prestižní cenu European Sabre Awards. Za největší
profesní
fičák i úsůěch považuje komunikaci startu nového mýtného systému CzechToll v roce
2019.
Mirek má cenné zkušenosti s krizovou komunikací, oblastí korporátní
komunikace, finančního PR a developmentu.
(Senior Consultant)
Milan propojuje svoje znalosti ekonomického novináře (např. Ekonom) s mnohaletými
zkušenostmi v oblasti public relations. Přes 15 let vedl tým korporátní a finanční
komunikace v Ogilvy (např. Moneta Money Bank, AXA, ING, Mastercard, Direct
Pojišťovna nebo ČAP). Má i zkušenosti z neziskového sektoru - tři roky vedl
komunikaci Byznys pro společnost.
V BCG je od roku 2019, převzal vedení komunikace
skupiny Fincentrum & Swiss Life Select a aktivity pro Phillip Morris ČR - např.
projekt Karlovy Vary: Město bez kouře.
(Senior Consultant) Ačkoli vystudovala Martina imunologii a ekonomii, celou svou profesní kariéru se věnuje komunikaci a marketingu. Sedm let vedla marketing a komunikaci ve Skiareálu Špindlerův Mlýn, následně se od lanových drah přesunula do oblasti automobilového průmyslu a řídila marketing projektu ŠKODA Handy. V roce 2015 rozšířila tým Benes Consulting Group, kde se věnuje klientům a projektům z oblasti dopravy a logistiky, biotechnologiím a CSR projektům.
martina.beranova@benesgroup.cz
(Senior Consultant)
Ačkoli je Milan vzděláním technik, jeho profesní praxe se točí okolo médií, PR a
financí. Od ekonomického redaktora Hospodářských novin a ČTK, přes mluvčího Burzy
cenných papírů Praha až k seniorním pozicím v Benes Consulting Group, Ogilvy PR
a
BIG PR s primárním zaměřením na finance, korporátní komunikaci a municipality.
Cenné
zkušenosti má Milan také z projektů v oblasti investor relations.
S manželkou milují tanec, hory, vodu, badminton a jedinou už dospělou
dceru.
(Consultant) Petra odstartovala svou profesní kariéru jako pravá ruka tiskové mluvčí cestovní kanceláře Fischer. Tato zkušenost se jí stala doslova „osudnou“ a svět komunikace a médií ji nadobro pohltil. Okusila práci jak na straně agentury, tak na straně klienta. Jako ryba ve vodě se cítí při organizování akcí všeho druhu, ať už jde o komorní novinářské setkání či velkolepou oslavu firemního jubilea. Je spojkou agentury při komunikaci s novináři z lifestyle a společenských magazínů. Má ráda výzvy a řídí se heslem: Zázraky na počkání, nemožné do tří dnů.
petra.hermelova@benesgroup.cz(Junior Consultant) První cenné zkušenosti v oblasti marketingu a PR sbírala Julie ve společnosti Perfetti van Melle ještě jako studentka Arts Managementu na VŠE v Praze a Marketingu a PR na UK. Hlouběji do světa komunikace pronikla díky stážím v rámci Mercedes-Benz Prague Fashion Week, v agentuře EV Communication i další menších projektech. Pro naše klienty spravuje sociální sítě nebo tvoří obsah interních časopisů. Její velkou odpovědností v agentuře je kompletní řízení projektu z oblasti společenské odpovědnosti pro jednoho z významných klientů.
julie.hrabankova@benesgroup.cz(Event Manager) Plánování, příprava a organizování akcí různého typu jsou pro Kláru nejen prací, ale i koníčkem. Nejvíce zkušeností z této oblasti získala během působení v Jihočeské hospodářské komoře na pozici Ředitelky oblastní hospodářské komory. Úspěšně zde zorganizovala desítky seminářů, konferencí i velké plesy. Je připravena čelit náročným výzvám, jako byla organizace oslav 15. výročí od založení sdružení SOLUS nebo tradiční Beaujolais Nouveau Party pro Komerční banku, umí naplánovat road shows, zajistit netradiční prostory pro tiskové konference. Pomáhá nám v oblasti produkce sehnat pro klienty možné i nemožné.
klara.benesova@benesgroup.cz(Event specialist) Produkci akcí od návrhu, přes rozpočet, program, mediální kampaň a finální výstupy se věnuje 15 let. Že ji prostředí médií baví, pochopila během svého působení v ČTK. První větší projekty s ekonomickou tematikou rozjížděla pod křídly týdeníku Euro, následně ve vydavatelství Mladá fronta a MAFRA. Tam pracovala také na tiskovém oddělení, kde se věnovala výběru, zpracování a plnění mediálních partnerství. K týmu Benes Group se připojila v roce 2020 a stará se především o projekty Philip Morris ČR,.
hana.partykova@benesgroup.cz(Junior Consultant) Původně vystudovala Hudební Akademii Múzických Umění. Působila jako produkční pro zahraniční činnost Komorní Opery Praha, spolupracovala na grafických projektech pro Škoda Auto či Divadlo J. K. Tyla. Sbírá zkušenosti z různých oblastí kreativní tvorby; od vizuálních až po komunikaci a reklamu. Inspiraci sbírá z fotografování, výtvarného umění a hudby. Aktuálně se stará o další generaci na rodičovské „dovolené“.
recepce@benesgroup.cz