Řada lidí říká, že rozumí krizové komunikaci. Pro nás je krizová komunikace jednou z klíčových specializací a máme za sebou jasnou historii úspěšně zvládnutých situací. Pro klienty připravujeme přehled a analýzu existujících reputačních rizik, navrhujeme opatření k jejich eliminaci i postupy v případě, že krizová situace nastane. Samozřejmou součástí služeb v této oblasti je zajištění role krizového tiskového mluvčí, který je připraven převzít komunikaci 24 hodin denně 7 dní v týdnu.
Máme za sebou mimo jiné přípravu krizového komunikačního manuálu pro Řízení letového provozu ČR, velkou finanční skupinu nebo síť poliklinik. Máme zkušenost s komunikací při požáru ve výrobním závodu, při zadržení zaměstnance klienta na demonstraci v Asii, při odchodu významné části zaměstnanců ze společnosti. Cennou zkušeností pro nás bylo řízení komunikace při startu nového mýtného systému v ČR v roce 2019.